بایگانیهای سوخت لیفتراک ایران کلارک تامین قطعات لیفتراک | توکو لیفتراک
موتورهای مدل بسیار کوچکی که سادگی و وزن کمتری نسبت به هزینه سوخت از سوختهای به راحتی احتراق استفاده می کنند (ترکیبی از نفت سفید ، اتر و روان کننده) و فشرده سازی قابل تنظیم برای کنترل زمان احتراق برای شروع و کار کردن. شروع جنگ جهانی دوم ، مانند جنگ جهانی اول قبل ، استفاده از کامیون های لیفتراک را در تلاش جنگ بیشتر کرد. [6] پس از جنگ ، روشهای کارآمدتری برای ذخیره محصولات در انبارها به کار گرفته شد.
- لوازم یدکی لیفتراک برقی که برای سوخت هستند، دسته بندی های متنوعی دارند.
- بعد از پمپاژ کردن سوخت اصلی ترین کار پمپ گازوئیل لیفتراک ایجاد فشار داخلی و تحمل دما می باشد تا بتواند سوخت را به قطرات ریز و پودری شکل تبدیل نماید تا سوخت به تمامی اجزا احتراقی موتور لیفتراک برسد.
- بنابراین باید به خوبی نوع سوخت مصرفی لیفتراک ها را از نظر نحوه مصرف بررسی کنید و سپس آنها را خریداری نمایید.
- بنزینی- این نوع لیفتراک توان بیشتری نسبت به سایر دستگاه های مشابه دارد.
- این لیفتراک در سریال های تلویزیونی با نام ‘Mythbusters’ نیز ظاهر شده است.
- در انگلستان ، تهیه و استفاده از آیین نامه تجهیزات کار اعلام کرده است که اپراتورهای کامیون های لیفتراک باید به طور کافی آموزش داده شوند ، استانداردهای عمومی آن آموزش و عملکرد عملی خوب در قانون عمل HSE 117 (نسخه سوم) [49] صادر شده است.
برای ابزار دستی پالت که گاهی اوقات کامیون پالت نیز خوانده می شود ، به جک پالت مراجعه کنید. لیفتراک دیزلی در زمرهی محبوبترین نوع لیفتراک است که در بازار وجود دارد. در این نوع از لیفتراکها، به دلیل ساختار و نوع احتراق موتورهای دیزل نسبت به نوع لیفتراک بنزینی، قدرت بیشتری دارند و میتوانند بارهای سنگینتری را بلند کرده و تا ارتفاعات بیشتری بلند کنند. موتور لیفتراک انرژی حرارتی سوخت را به انرژی جنبشی تبدیل کرده و در نتیجه این انفجارهای سوخت در داخل موتور، حرارت به شدت بالا رفته و داغ می شود. اگر به هر طریقی نتوانیم باعث کاسته شدن این دما و خنک شدن موتور بشویم قطعاً این داغ شدن موتور لیفتراک، موجب پوسیده شدن و حتی ذوب شدن قطعات موتور لیفتر… فیلتر سوخت لیفتراک ، اگر لیفتراک برای بیش از 8 ساعت در روز استفاده می شود ، توصیه می شود یک بار در ماه جایگزین شود.
سوخت لیفتراک
رادیاتورهای قبلی و بلوک های موتور به درستی طراحی شده و از دوام تست ها استفاده می کردند ، اما از پمپ های آب با مهر و موم “طناب” روانکاری شده گرافیتی (غده) در شافت پمپ استفاده می کردند. مهر و موم از موتورهای بخار ، که در آن از دست دادن آب پذیرفته شده ، به ارث برده شد ، زیرا موتورهای بخار در حال حاضر حجم زیادی از آب را صرف می کنند. از آنجا که مهر و موم پمپ عمدتا هنگام پمپ در حال گردش بود و موتور داغ بود ، هدر رفت آب بطور ناچیز تبخیر شد و در بهترین حالت اثری از زنگ زدگی کوچک باقی مانده است که موتور متوقف و خنک می شود ، در نتیجه از بین رفتن قابل توجه آب آشکار نمی شود. رادیاتورهای اتومبیل (یا مبدلهای حرارتی) دارای خروجی هستند که آب خنک شده را به موتور تغذیه می کند و موتور دارای خروجی است که آب گرم شده را در بالای رادیاتور تغذیه می کند.
پمپ گازوئیل لیفتراک سهند
با این حال ، مایع خنک کننده بر اساس پروپیلن گلیکول مایع تا 55 درجه سانتی گراد ، سردتر از بسیاری از موتورها است. در هنگام تبلور ، اندکی کوچک می شود ، بنابراین از آسیب جلوگیری می شود. اصول اساسی
بیشتر موتورهای احتراق داخلی مایع با استفاده از هوا (یک مایع گازی) یا مایع خنک کننده مایع که از طریق مبدل حرارتی (رادیاتور) خنک می شود ، خنک می شوند.
سپس لنت های ترمز از طریق سیلندرهای چرخ به چپ و راست فشار داده می شوند تا ترمز کنند. دیسک ترمز در مقابل توپی ترمز کار می کند تا لیفتراک را کند یا متوقف نماید. در انتقال های قدیمی ، هر دو فناوری می توانند مزاحم باشند ، وقتی شرایط به گونه ای باشد که بارها و بارها سرعت را کاهش می دهند و فاکتورهای بار از قبیل درجه یا باد کمی متفاوت است.