آسیا و اقیانوسیه: به گفته Infor، تجارت غذاهای دریایی NZ از سیستم های قدیمی فناوری اطلاعات خارج می شود


شرکت غذاهای دریایی نیوزلند Sealord در یک قرارداد اولیه هفت ساله، نرم افزار چند مستاجر، Infor CloudSuite Food & Beverage (F&B) و Infor Supply Chain Planning (SCP) را به ،وان یک سرویس، SaaS، انتخاب کرده است.

این مشارکت به توزیع کننده غذاهای دریایی پایدار کمک می کند تا بهره وری را بهبود بخشد، پیش بینی را بهبود بخشد و پایداری را در فرآیندها و عملیات خود بهتر اندازه گیری کند.

Infor یک پلت فرم عملیاتی مبتنی بر ابر را پیاده سازی خواهد کرد که دستاوردهای عملکردی روز اول را ارائه می دهد و همچنین به تطبیق و بهبود در آینده ادامه می دهد.

به ،وان یک ،ب و کار دارای دارایی فشرده، Sealord همچنین به دنبال ،یب یک راه حل مدیریت دارایی قوی تر و مدرن تر برای پاسخگویی به نیازهای انتها به انتها است.

اینها شامل ،ید و راه اندازی، نگهداری و مدیریت دارایی و ردیابی از سوی کاربران زمینی و دریایی است.

Sealord همچنین از Infor CloudSuite برای بهبود و ترویج شیوه‌های پایداری مثبت، با ایجاد کربن خاص و سایر اقدامات پایداری، مانند نظارت بر دمای دریا و استفاده از پ،تیک استفاده خواهد کرد.

Food News International در این مصاحبه با جارود کینچینگتون، معاون رئیس جمهور و مدیر عامل، Infor ANZ، اطلاعات بیشتری در مورد توافقنامه و استراتژی آن برای سفر Sealord به سمت دیجیتالی شدن پیدا می کند.

FNI: چگونه Infor با اه، تجاری Sealord وارد صحنه شد؟

کینجینگتون: برای شروع، Sealord در بازار برای شریک تجاری بود که نیازهای تجاری و عملیاتی، اه، و اولویت‌های بلندمدت خود را درک می‌کرد و می‌توانست از چشم‌انداز شرکت با راه‌حل‌های صنعت دیجیتال هدفمند حمایت کند.

این شریک همچنین نیاز به نشان دادن درک عمیق و تخصص از بخش تولید مواد غذایی و به اشتراک گذاشتن همسویی با دیدگاه Sealord برای مردم و فرهنگ خود داشت.

به ،وان یک شرکت ابری صنعتی با قابلیت‌های قوی در تولید مواد غذایی، Infor را برای رفع این نیازها و موارد دیگر پیدا کرد.

ما به Sealord نشان دادیم که می‌تو،م روی نیازهای خاص در عمودی پروتئین زوم کنیم و به مسائلی مانند کربن و اقدامات پایداری (مانند نظارت بر دمای دریا و استفاده از پ،تیک) که برای Sealord مهم هستند، رسیدگی کنیم.

این نقطه قوت این قابلیت‌ها و همچنین دیدگاه‌های مش، ما برای مردم و فرهنگ است که ما را به بهترین وجه برای درک و حمایت از اه، تجاری Sealord قرار داده است.

FNI: Sealord چه نقاط دردناکی را با راه حل های Infor برطرف می کند و چرا؟

کینجینگتون: یکی از نیازهای اصلی Sealord رسیدگی به خطرات رو به رشد تجاری و امنیتی مرتبط با سیستم های قدیمی فناوری اطلاعات بود.

به ،وان یک ،ب و کار دارای دارایی فشرده، این شرکت نیاز به ،یب یک راه حل مدیریت دارایی مدرن و قوی تر داشت که بتواند نیازهای سرتاسر آن را برآورده کند.

اینها شامل ،ید و راه اندازی، نگهداری و مدیریت دارایی و ردیابی از کاربران زمینی و دریایی است.

در همان زمان، این شرکت می خواست شیوه های پایداری مثبت را ترویج کند.

در این زمینه، به دنبال ایجاد کربن و سایر اقدامات پایداری خاص، مانند نظارت بر دمای دریا و استفاده از پ،تیک، برای فعال ، و بهبود گزارش، مدیریت و پیشرفت در اه، پایداری بود.

Sealord راه‌حل‌های CloudSuite F&B و Supply Chain Planning (SCP) Infor’s را برای رسیدگی به این حوزه‌های نگر، با عملکردهای خاص صنعت، و همچنین چابکی برای مقیاس‌بندی با نیازهای در حال تکامل ،ب‌وکار پیدا کرد.

پلتفرم ما دستاوردهای عملکردی یک روزه را ارائه می دهد و به Sealord امکان می دهد بهره وری را افزایش دهد و اقدامات پیش بینی و پایداری را در سراسر زنجیره ارزش سرتاسر خود بهبود بخشد.

همچنین به Sealord اجازه می‌دهد تا گردش‌های کاری موجود را خودکار کند، گزارش‌های استاندارد شده ارائه کند، و شاخص‌های سرنخ و همچنین داده‌های آماری را در حوزه‌های تمرکز تجاری کلیدی (مانند پایداری، سهم بازار و روندها) اضافه کند تا بینش‌های هوشمندانه‌ای را برای شرکت ایجاد کند.

در نهایت، Sealord راه‌حل ERP ابری ما را در طراحی مجدد فرآیندهای مالی اصلی خود مفید خواهد یافت و گزارش‌دهی و مدیریت تمام شرکت‌های گروه Sealord را در یک سیستم مرکزی یکپارچه می‌کند – به Sealord اجازه می‌دهد تا نرم‌افزار ادغام مستقل و پرهزینه را بازنشسته کند و کارایی‌های جدیدی را برای شرکت ایجاد کند. .

FNI: چه چیزی سیلورد را در پیشنهاد اینفور برد؟

کینجینگتون: روند مناقصه بسیار رقابتی بود.

در نهایت، من معتقدم که این چندین دهه تخصص ویژه صنعت Infor، قابلیت های قوی و هدفمند در بخش F&B، درک و همسویی با اولویت های تجاری، نقاط دردسر و اه، استراتژیک Sealord بود که باعث شد شراکت ما را جلب کند.

سرمایه‌گذاری ما در صنایع به ما امکان می‌دهد هم تخصص خود را در این بخش ایجاد کنیم و هم تنظیمات پیش‌فرض‌شده‌ای را برای مشتریان ارائه کنیم – که منجر به یک راه‌حل من،، خارج از جعبه می‌شود.

این یک تمایز حیاتی و رقابتی برای ما است، زیرا به ما اجازه می‌دهد تا دوره‌های زم، طول، را که معمولاً صرف سفارشی‌سازی و پیکربندی ERP می‌شود، کاهش دهیم، روند پیاده‌سازی را تسریع کنیم و نوآوری را بسیار سریع‌تر به نوک انگشتان Sealord بیاوریم.

FNI: یک غذاساز هنگام شروع یک سفر تحول دیجیتال چه چیزی را باید در نظر بگیرد؟

کینجینگتون: برای شروع، غذاسازها باید درک کنند که تحول دیجیتال صرفاً به کارگیری ابزارهای دیجیتال به خاطر دیجیتال نیست.

در عوض، تحول واقعی فراتر از فناوری است، که مست،م تغییر فرهنگ و طرز فکر در روشی است که تجارت F&B به طور سنتی به نوآوری، چابکی و انعطاف پذیری نزدیک شده است.

این امر به ویژه در چشم انداز ،ب و کار امروزی که به سرعت در حال تحول است، که در آن عدم اطمینان و نوسانات بیداد می کند، مهم است.

شرکت‌ها دیگر نمی‌توانند توسط زیرساخت‌های قدیمی فناوری اطلاعات، یا جریان‌های کاری و فرآیندهای بی‌حساب نگه داشته شوند.

در عوض، پردازنده‌های غذا باید اه، و اولویت‌های استراتژیک خود را در نظر بگیرند، نقاط دردناک و مشکلاتی را که مانع دستیابی آنها به این اه، می‌شوند را شناسایی کنند و از نرم‌افزار هوشمند من، برای حل و پشتیب، از این چالش‌ها استفاده کنند.

این ملاحظات در تشریح اه، دگرگونی فرد و همچنین سفر کلی بسیار مهم هستند.

FNI: شریک تحول دیجیتال چگونه باید به غذاساز کمک کند تا اه، نهایی که مختص ،ب و کار است را تجسم کند؟

کینجینگتون: در حالت ایده‌آل، هر شریک تحول دیجیتال باید بتواند راه‌حل‌های جامع و سرتاسری را برای ،ب‌وکارها ارائه دهد تا نیازهای مختلف آنها را برطرف کنند.

برای غذاسازها، این به این م،ی است که می توانند:
• شناسایی محصولات و مواد تشکیل دهنده در سطوح لات و لات فرعی، برای تسهیل فراخوان یک دکمه یکپارچه محصول، یا ردیابی یک ماده یا جزء بسته بندی خاص،
• ویژگی‌های محصول دریافتی را به محض دریافت دریافت کنید و آن ویژگی‌ها (مثلاً میزان چربی شیر) را از تولید تا پرداخت به تامین‌کنندگان بر اساس آن، آبشاری کنید.
• انجام تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی و کیفیت از دریافت مواد تشکیل دهنده، در تمام مراحل در فرآیند تولید برای ممیزی و مدیریت کیفیت،
• به دست آوردن یک دید کلی جامع و جامع از داده های اصلی خاص، از جمله گزارش های تجاری و داشبوردهای عملیاتی مبتنی بر نقش، و
• از قابلیت های برنامه ریزی پیشرفته برای تجزیه و تحلیل تقاضا، عرضه و مدیریت برنامه ریزی تولید برای شرکت های F&B استفاده کنید. این می تواند شامل مشخصات میکرو عمودی و بهینه سازی برش برای مشتری، باشد که با پروتئین سر و کار دارند.


منبع: https://foodnewsinternational.com/2022/08/04/asia-pacific-nz-seafood-business-moves-out-of-legacy-it-systems-says-infor/